Keresés

Fiókom

Kedvenceim

Kosaram

Üzletek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Üdvözöljük a Dockyard Islands Kft. (továbbiakban: Dockyard) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.f.hu weboldalon (a továbbiakban: Webshop) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a következő linken keresztül: https://www.fundango.hu/adatvedelem/

A Webshop használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Webshop felületén elérhető tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar.

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Dockyard nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. 

Dockyard semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Vásárló a Webshop használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1. A Dockyard adatai

Cégnév:

Dockyard Islands Kft.

Székhely, levelezési cím:    

1037 Budapest, Csillaghegyi út 15-17.

Telefonszáma:

+36 20 247 7047

Email cím:

c@dockyard.hu

Adószám:

12183951-2-41

Cégjegyzékszám:

01-09-563344

Bejegyző Bíróság:

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszám:

10300002-20152477-00003285

Tárhely Dockyard:

RackForest Kft.
Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001. a.
1132 Budapest

Adószám: 14671858-2-41   EU adószám: HU14671858 

Cégjegyzékszám: 01-09-914549  

2. A Webshopban történő vásárlás

2.1.       Regisztráció

A Webshop tartalmának jelentős része elérhető minden Vásárló számára, regisztráció nélkül. 

Vásárló regisztrálni a Webshop jobb felső sarkában megtalálható, „Regisztráció” menüpontra kattintást követően a regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével, majd a Webshop alján található „Regisztrálás” gombra kattintást követően tud. 

A Vásárlónak kizárólag a csillaggal jelölt adatok megadása kötelező, a többi adat megadásáról szabadon dönthet.

Ezen a felületen a Vásárló csatlakozni tud a Dockyard törzsvásárlói rendszeréhez, illetve fel tud iratkozni hírlevélre.

A regisztráció sikeréről a Dockyard e-mailben tájékoztatja a Vásárlót, melyben a Vásárló egy összegző felület segítségével áttekintheti az általa a regisztráció során megadott adatokat.

A sikeres regisztrációt követően, a Vásárló a Honlap felső menüjében található „Bejelentkezés” menüpont alatt a belépési adatait megadva (e-mailcím, jelszó) tud belépni a Honlapra.

Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az webaruhaz@fundango.hu címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Dockyard köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Dockyardot.

Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

A Dockyard-ot a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.



2.2.            Megrendelés

A Webshop tartalmának megtekintéséhez regisztráció nem kötelező. Ha bármilyen segítségre van szüksége a Dockyard készséggel áll rendelkezésre jelen ÁSZF 1. pontjában meghatározott telefonszámon. Dockyardnak azonban nem áll módjában telefonon vagy emailben leadott megrendelést felvenni.

Vásárló a megrendelni kívánt Termék részletes jellemzőiről, áráról, egyéb választható tulajdonságáról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat.

Vásárló a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen található ”Kosárba” feliratra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti virtuális kosarába.

A kosár tartalmát (a kiválasztott termék darabszámát, és annak árát) Vásárló a Webshop felső menüjében található, a "Kosaram" feliratra kattintva ellenőrizheti.

A „Kosár” felületen a Vásárló részletesen megtekintheti és ellenőrizheti a kosárba helyezett termékek listáját, azok bruttó árát, a megrendelni kívánt darabszámot, valamint az összegző felület alján a vásárlása végösszegét.

Ezen a felületen a Vásárló még bármikor módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön terméket kosarából a piros „X” gombra kattintva, illetve a termék mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud, a darabszám pontos begépelésével.

A Vásárló a „Pénztár” gombra kattintva folytathatja a megrendelést. A megjelenő felületen a Vásárlónak be kell jelentkeznie, ha még nem tette meg, illetve ugyanitt regisztrálhat, vagy vendég vásárlóként is leadhatja a megrendelését. Ha bejelentkezett vagy regisztrált, akkor a „Szállítási cím” menüpontba érkezik, ahol megadhat egy új szállítási címet is. Ha nem kíván a regisztráció során megadott címtől eltérő címet megadni, akkor a „Tovább” gombra kattintva a „Szállítási mód” felületre érkezik, ahol megtekintheti a kiszállítás költségét. A „Tovább” gombra kattintva a „Fizetési mód” oldalra érkezik, ahol kiválaszthatja a kívánt fizetési módot a rendelkezésre álló lehetőségek közül.

A „Tovább” gombra kattintva egy összegző felületre érkezik a Vásárló, ahol lehetősége van ellenőrizni a megrendelését, így különösen a megadott adatokat, a megrendelni kívánt terméket, annak árát, a kiválasztott fizetési és szállítási módot, valamint annak költségét.

Fontos, hogy a vásárlás folytatásához, Vásárlónak ezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et.

Az oldal alján található „Rendelés jóváhagyása” gombra kattintást követően pedig, Vásárló véglegesen elküldi a megrendelését a Dockyard részére.

A rendelés feladása tehát a „Rendelés jóváhagyása” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Ha a megrendelés elküldését követően merül fel a megrendelés tartalmára vonatkozó módosítási igény (például rossz Terméket rendelt, módosítani szeretné a darabszámot), azt a Dockyardnak e-mailben jelezze:  webaruhaz@fundango.hu email címen.



2.3.            Termékek ára

A Webshop felületén megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon bruttóban van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

A Dockyard nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően a Webshop oldalán hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra. Ilyen esetekben a Dockyard nem köteles a terméket a Webshop felületén hibásan feltüntetett áron értékesíteni Vásárló részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal emailben tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánlja neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést. 

Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy a kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki észszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el.

A Vállalkozás tehát feltételezi a Vásárlóról, hogy rendelésekor a tudatos fogyasztótól elvárhatóak alapján jár el, tehát tisztában van a megrendelni kívánt Termék tulajdonságával, jellemzőivel, és piaci árszintjével, így azzal is, ha a Terméknek a Vállalkozás által feltüntetett ára nyilvánvalóan túl alacsony.



2.4.            Adatbeviteli hibák javítása

A Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Dockyard részére való elküldéséig a Webshopban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „x” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).



2.5.            Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vásárló által elküldött ajánlat megérkezését a Dockyard késedelem nélkül, automatikus e-mail útján jelzi a Vásárló részére, mely e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt Termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a Termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Miután elküldted részünkre a megrendelését a Honlapon, két e-mailt fog kapsz tőlünk.

Az első e-mail egy automatikus visszaigazoló e-mail, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy rendelése megérkezett a rendszerünkbe. Ez egy technikai jellegű rendszerüzenet, mely tartalmazza az Ön által megadott adatokat (a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt Termékek felsorolását, mennyiségét, a Termék(ek) árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget).

Amennyiben azt tapasztalja, hogy az automata visszaigazoló e-mail tévesen tartalmazza az Ön adatait, úgy ezt a tényt köteles velünk e-mail útján haladéktalanul közölni, ezzel együtt a helyes adatait megadni. Amennyiben az automata visszaigazoló e-mail 24 órán belül nem érkezik meg e-mail fiókjába, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, ugyanis elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

A második e-mail (már nem automata, technikai jellegű rendszerüzenet) tartalmazza a Vállalkozás szerződéses (azaz az Ön ajánlatát/megrendelését elfogadó) nyilatkozatát, amely az Ön megrendelés beküldésének időpontjától számított legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a megrendelés teljesíthetőségét. Az ajánlat elfogadó e-mail a Vállalkozás részéről az Ön által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel létrejön a szerződés Ön és a Vállalkozás között.

Az Ön és a Vállalkozás között online módon megkötött Termék adásvételére vonatkozó szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Az adásvételi szerződés alapján a Vállalkozás dolog tulajdonjogának átruházására, Ön a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Dockyardtól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló második e-mailt, melynek alapján nem köteles megvásárolni a terméket.

Ha Vásárló rendelését már elküldte a Dockyard részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Dockyard felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. 



2.6.            Fizetés

Fizetés utánvétellel: A megrendelt termék vételárát, illetve a szállítási költséget a Vásárló a futárnak teljesíti közvetlenül készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Bankkártyás fizetés az OTP, illetve a PayPal rendszerén keresztül: Az Dockyard az OTP Bank által biztosított bankkártyás és a PayPal fizetési módot nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Dockyard a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a Vásárlótól, az OTP Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról az Dockyard nem értesül, azokat csak az OTP Bank érheti el. A kártyás fizetéshez a böngészőprogramnak támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áruk ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Vásárló bankszámláján.

Az OTP Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, Mastercard Electronic a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi), csak az OTP Bank által kibocsátott Maestro, illetve American Express bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

A PayPal egy nemzetközi készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi intézet, mely az elektronikus kereskedelemre szakosodott. A PayPal elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról. Így az internetes vásárlások során nem szükséges a bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni a webshop részére, a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához. Ha Ön még nem PayPal felhasználó, a következő hivatkozáson keresztül regisztrálhat: https://www.paypal.com

Internetes bankkártyás fizetésnél mindig ügyeljen az alábbiakra:

  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz, Webshop jelszavához és a vásárláshoz használt e-mail címhez illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót! 



2.7.            Számla

Dockyard a megrendelt termékek számlázásakor Vásárló részére, a kifizetés igazolására elektronikus számlát küld a vásárló által regisztrált E-mail címre.



2.8.            Szállítás

A szállítást a Vásárló által megadott szállítási címre a GLS futárszolgálat végzi. A Webshopban leadott rendelések kiszállítása a hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között történik. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.

Ha a Vásárló nem tartózkodik az általa a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a helyszínen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor az újabb kiszállítást már Vásárló költségére történik, akkor is, ha egyébként megrendeléskor Dockyard ingyenes szállítást vállalt.

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét a Dockyard díjmentesen biztosítja.



2.8.1.      Szállítási költségek

A Dockyard kizárólag Magyarország területén teljesít kiszállítást.  

Külföldre történő szállítást a Dockyard nem teljesít.

A mindenkor aktuális szállítási díjakról ITT tájékozódhatsz bővebben.



2.8.2.      Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 1-2 munkanap.

Dockyard – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Dockyard késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Dockyard a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő kitűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha

  1. a) a Dockyard a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
  2. b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.



2.9.            Személyes átvétel

A megrendelések személyes átvételére a Dockyard lehetőséget nem biztosít, kizárólag házhozszállítással rendelhetőek meg a termékek. 

3. Elállási jog

3.1.            Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. a) a terméknek,
  2. b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított harmincadik (30) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Dockyard részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja – de nem kötelező - a következő linken  keresztül elérhető elállásinyilatkozat - mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Dockyard részére.
https://www.fundango.hu/media/wsinfo/elallasi_nyilatkozat.doc

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 3. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Dockyard emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 30 naptári napon belül (akár a 30. naptári napon) elküldi a Dockyard részére.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Dockyard a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Dockyard 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 30 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 30 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.   

Amennyiben lehetséges a terméket sértetlen állapotban, az eredeti, saját csomagolásában küldd vissza részünkre. Kiemelten kérjük, hogy a visszaküldés során a cipők és papucsok saját dobozát még egy réteg csomagolással vedd körbe, hogy ne sérüljön a lábbeli gyári doboza. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, lehetőség szerint az eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte és számla másolatának csatolása) munkatársunk ellenőrzi.      

A termék Dockyard címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Dockyard vállalta e költségek viselését. Dockyard azonban nem vállalja sem a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszajuttatás költségét sem. Dockyardnak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Dockyard visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Dockyard által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Dockyard jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Dockyard a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Vállalkozás, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, például az elállási nyilatkozatán megadja a bankszámlaszámát és a kedvezményezett nevét. Az ilyen visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Dockyard tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.



3.2.            Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Dockyard elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.

4. Szavatosság

4.1.       Kellékszavatosság

Vásárló a Dockyard hibás teljesítése esetén a Dockyarddal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Dockyard számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Fogyasztó a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Dockyard adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Dockyard-dal.

Vásárló közvetlenül a Dockyard-dal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Dockyardtól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Dockyard csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Dockyard bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.



4.2.       Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – a 4.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.



4.3.       Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A Webshopban forgalmazott márkáknál alapvető követelmény a magas minőségre való törekvés. Ha valamely a Webshopban vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis valamilyen minőségi problémát tapasztalna, akkor a kifogásolt árut küldje vissza a következő címre:

Dockyard Islands Kft. Webshop ügyfélszolgálat

1037 Budapest, Csillaghegyi út 15-17.

Szavatossági igényeit Vásárló a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti:webaruhaz@fundango.hu

5. Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Dockyard jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az ÚJ, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. (pl. 10.000 Ft eladási ár feletti sporteszközök, napszemüvegek, ékszerek)

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás időtartama:

  1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén

egy év,

  1. b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár

esetén két év,

  1. c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállás kezdő időpontja a termék fogyasztónak minősülő Vásárlónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Dockyard vagy a Dockyard megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A Dockyard a jótállási kötelezettség alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíthet.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére történő átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén:

  • elsősorban – a Vásárló választása szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Dockyardnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Vásárlónak okozott érdeksérelmet.
  • ha a kijavítást vagy a kicserélést a Dockyard nem vállalja, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül a Vásárló érdekeit kímélve nem tud a Dockyard eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, akkor – Vásárló választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a hibát a Dockyard költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki. Ez a jog kizárólag a fogyasztónak nem minősülő vásárlókat illeti meg.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell a Dockyardnak elvégeznie. A Dockyard törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Dockyardot terhelik.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesíts. Ezen korlátozásoktól függetlenül a jótállásból fakadó jogok a 4.1. és a 4.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletnek.

A jótállás tehát nem érinti a jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vásárlóbékéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 6. pontban feltüntettettek alapján.

6. Jogérvényesítési lehetőségek

6.1.       Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Vásárló a termékkel vagy a Dockyard tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül jelentheti be.

Dockyard a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Dockyard a panaszról jegyzőkönyvet – melyet 3 évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzi - vesz fel.

Dockyard a jegyzőkönyv egy példányát, a személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén köteles helyben a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

Dockyard a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Dockyard az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Dockyard egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Dockyard a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Dockyard az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.




6.2.            Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Dockyard és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Dockyarddal való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

  • Panasztétel a területeileg illetékes járási hivatalnál

Ha fogyasztói jogaidat megsértettük, jogosult vagy panasszal fordulni a lakóhelyed szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalokat jelölte ki a jogszabály. A kormányhivatalok elérhetősége: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek vagy https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

  • Békéltető Testület

Eljárást kezdeményezhetsz a lakóhelyed szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, vagyis a Dockyard vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.  A fogyasztó kérelme alapján az előzőekben említettek szerint illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület lesz az illetékes.

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában Fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló közvetlenül megkísérelje Velünk a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület eljárása a Vásárló kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

A békéltető testület egyezséget próbál meg létrehozni a fogyasztó és a vállalkozás között, ennek hiányában pedig dönt az ügyben. Fontos, hogy a vásárló csak szerződésének teljesítésével, azaz egyedi jogvitájával kapcsolatban fordulhat a testülethez, más, a fogyasztóvédelmi hatóság hatáskörébe tartozó ügyben (pl. megtévesztés, árfeltüntetés stb.) nem, ilyen esetben a békéltető testület átteszi az ügyet a fogyasztóvédelmi hatósághoz.

A Dockyardot a békéltető testületi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli.

Budapesti Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99

(1) 488-2131


Baranya Vármegyei Békéltető Testület

7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. 

(72) 507-154


Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület 

3525 Miskolc, Szentpáli u. 

1 (46) 501-091, 501-870


Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület 

6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 

(62) 554-250/118 mellék


Fejér Vármegyei Békéltető Testület 

8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. 

(22) 510-310


Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület 

9021 Győr, Szent István út 10/a 

(96) 520-202; 520-217


Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület 

4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 

(52) 500-749

Pest Vármegyei Békéltető Testület 

1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

(1)-269-0703




Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a fenti linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a békéltető testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

  • Bírósági eljárás kezdeményezése

Amennyiben a Vásárló nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. A pert keresetlevéllel kell megindítani. A keresetlevélhez csatolni kell minden olyan okiratot, annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Vásárló.

A keresetlevélben az alábbi információkat kell feltüntetni:

  • az eljáró bíróságot;
  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;

a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

7. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

Dockyard jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Webshop felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webshop első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. Az ÁSZF módosítás nem visszamenőleges hatályú.

8. Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig a Termék a Dockyard tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Dockyard irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

9. Felelősség

Vásárló a Webshopot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Dockyard nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Dockyard kizár minden felelősséget a Webshop használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Webshop használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Dockyard ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Vásárlók által a Webshop használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Dockyard jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Dockyard jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Az Internet globális jellege miatt Vásárló elfogadja, hogy a Webshop használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Webshop használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Vásárlót terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a Webshopon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Dockyardnak. Ha a Dockyard jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

10. Szerzői jogok

A Webshop egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Dockyard a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webshopon, valamint a Webshopon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webshop felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webshop tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Dockyard előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Dockyard előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webshop használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vásárlónak a Webshopon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webshop rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Dockyard előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Dockyard fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.fundango.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Dockyard által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Dockyard adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Dockyard külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Dockyard által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Dockyard adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Vásárló elfogadja, hogy a Dockyard a Szolgáltatás igénybevétele során a Vásárló által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2023. 02. 09.


*Az fenti ÁSZF kizárólag a weben történő vásárlás esetén érvényes. Az üzletekben történő vásárlás esetén, a csere/levásárlás/szavatosság feltételeiről, az üzletekben tájékozódhat.